Mellis och Propps mysdag! ;)

Haha, ja idag blir det en heldag med Milla. Ska ta tolvbussen in till stan och möta upp henne :). Ska gå runt tile och kolla och samtidigt planera :) hehe. Fast bara lite ;). Och prata om annat förståss också! Tror vi ha ganska mycket att prata om medtanke på att det va typ aslänge sen vi träffade varann. Se tar vi bussen hem till mig, kan tänka sig att det blir nån promenad sen tar vi oss en rikig myskväll med prat, film och något gott tilltugg ;). Blir nog kanon det :)



Imorgon blir det jobb på hockeyn så jag missar gympan. Aja, inte mycket att göra.. får ju pengar iaf! :)

Nä, nu ska jag gå och göra i ording mig och sen blir det att gå till bussen!

Ha en bra dag!
/s


Kommentarer
Lina

Ni är roliga ni.. NU, när jag redan åkt, DÅ hittar ni en dag som passar! Bajs på er..

2008-10-22 @ 13:04:53
Sara & Elin

Ni får skylla er själva som går miste om en sådan underbar person som Lina -Sara

Ni borde skratta er lyckliga över varje minut ni får med henne -Elin

2008-10-22 @ 13:06:28
Ida

Vad ar de ni ska planera? :O :)

2008-10-22 @ 14:25:47
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Milla

Mitt vick tog slut i söndags så det är inte förrens nu som jag är ledig och kan hitta lediga dagar. Lina hade jag tre oförglömliga år med på gymnasiet. Så njut och skratta av varje minut ni får med henne i Norge istället. :) Proppen, vi hade en fin kväll! Planeringen som vi gjorde för kvällen gick ju bra med Bonde söker fru och gottat som vi åt.. eller hur? :) p.s

2008-10-23 @ 22:51:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0