Grattis Elin!

Grattis Elin till körkortet!! Detta är du värd gumman <3

Idag ha jag jobbat med Bettan på 5års här i Kovland. As söta barn och trevlig personal. Så det gick såklart jättebra :). Jobbade bara mellan 9-14, men ändå :). Jag har fått lånat min äldsta morbrors bil som de försöker sälja. Så jag får låna den så mycket jag vill och betalar såklart bensinen själv :). Asbra :) När jag kom hem gick jag upp och fikade hos mormor och morfar sen va jag ute på en promenad med Frasse :). Skönt att få komma ut och röra på sig. Nu snart ska jag gå upp till mormor och morfar igen och äta.

Imorgon vet jag inte vad det blir, det vet man aldig längre när det gäller mig. Kan helt plötsligt ringa någon från nått jobb så får jag åka och jobba. Eller så är det inte någon som ringer så är jag hemma. Och hemma finns det alltid något att göra, så jag lär ju inte vara göralös iaf ;) hehe. På ett sätt gillar jag inte detta, för jag kan inte plaera något nästan (och jag som är en sån planeringsmänniska). Men jag får jobba på det och försöka ta dagen som den kommer.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Elin

Tack gumman! <3

2008-10-08 @ 18:29:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0