Fredag

Ja, Millan och jag hade det mysigt. Pratade en massa.. eller ja, Milla iaf ;D haha!! ;). Försökte reda ut vissa problem men det gick ju som det gick ;). Jobbade på hockeyn igår. Gick faktiskt bra :). Sålde extra många programblad (om det är för luggen eller för att det var as mycket folk vet jag inte hehe). Men gick ju några komplimanger av vissa iaf, haha det är ju roligt :D.

Idag ha jag inte gjort så mycket. Typ plockat in och ur i diskmaskinen.. varit ute på en promenad med Frasse :). Och lagat mat ha jag även gjort! Om en stund ska jag skjutsa Emelie till Bergsåker sen uträtta lite ärenden och hem igen. Sen kommer Elin och hämta upp mig coh då ska vi hem till henne och se på Idol :). Mysigt!! :)

Imorgon blire jobb på hockeyn igen.. på kvällen ska jag skjutsa bror min och mina två morbröder som ska ner till stan och sen ska jag även hämta de på natten också!!

Ja, jag väntar och väntar... Lär ju få göra det ett tag...

Nä, nu måste jag kila! Ha en bra kväll och helg :)


Kommentarer
Lina

Vi flyttar in på tisdag eller onsdag :) LÄNGTAR! :D Nu är det bara jobet som saknas. Dock inte så bara. Ser verkligen inte framemot att arbetsintervjuer på norska :/ Om man ens får någon ;D Allt bra med dig då?

2008-10-25 @ 17:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0