Fredag

Igår va jag och lunchade med Ottilia. Gick och satte oss på ett asmysigt café Tant Anci och Fröken Sara. Ottilia beställde en sallad och jag en smörgås. En stor sådan visade det sig, och som jag had elite problem med att äta först. men sen gick det bra :). Sen satte vi ig¨ng och prata om allt och ingenting. Fast det fanns ju ett samtalsämne som var större än de andra ;) haha. Det kommer gå bra det där gumman :). Ja tiden flög iväg och vips så hade vi suttit där och babblat i tre och en halv timme!! hehe. Men mysigt var det :). Så vi begav oss ut i reget igen och gick ner mot stan. Stötte på Johanna och Sofia och stod och pratade med de en stund :). De fortsatte att gå runt på stan och jag gick till mammas jobb och for hem med henne.

Vi kom hem och slägde typ i oss maten. Jag packade ner gympakläderna och sen vi med Siw och Sandra ut till Birsta en sväng. Mamma och Siw gick in på IKEA och Sandra och jag gick in på själva Birsta Cityhuset. Gick upp på HM och Sandra plockade på sig massa kläde roch gick och provade :). Blev tillslut fem trörjor tror jag :).  Men de var asfina allihopa :). Gick ner på Åhléns och kollade på hårfäg åt henne. Och det tog sin lilla tid ;). Tillslut stod jag där i kassakön och hade en hårfärgsförpackning jag med :). Haha, men blir nog bra. Behöver fräschas upp! Men skulle behöva klippa mig med, men det får vänta lite tror jag... Aja, vi åkte iaf hemåt och jag hoppade av i Kovland för att gå på gympan. Och det var verkligen asjobbigt. Höll på dör där ett tag med alla magövningar, hua! Sen gick jag den stora äran att åka med Elin hem :) hihi :)

Idag klev jag upp halv nio för att skjutsa mamma till Travrestaurangen för de ska ha nån planernigsdag. Sen ha jag inte gjort så mycket faktiskt.. Sett lite på tv och suttit här typ. Funderar på att ta med Frasse på en promenad :). Får se hur det blir.

Ikväll ha jag bestämt mig för att det blir en hemmakväll för min del. Känner för en sån. Om det blir här hemma eller hos pappa vet jag inte än. Och vad jag och min bror ska äta ha jag ingen aning om heller, men det löser sig nog :)

Imorgon blir det jobb på hockeyn och sen på kvällen middag hos Mats och Gittan :).

Ha en bra kväll och början på helgen :)

/s 


Uppdat.

Blev ingen promenad med Frasse. Mathias (min yngre morbror) kom förbi och han och Fredrik skulle åka in till stan och kolla på nått till hans dator. Så jag följde med bara för att. Sen skulle Mathias ha något på Apoteket så vi gick dit. Sen for vi hemöver igen. Stannade till på pizzerian i Kovland så köpte Fredrik och jag med oss varsinn  pizza hem. Gott var det och nu är jag ganska mätt!! :) Ska snart åka ner till pappsen och se på idol. Ja, inte så nödvändig uppdatering, men ändå ;) hehe. Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0