Fredag

Vaknade runt nio imorse, åt frukost och fixade mig. Sen åkte mamma, Fredrik och jag in till stan vid kvart över tio. Mamma skulle klippa sig vid elva och Fredrik och jag skulle gå och göra en synundersökning. Det gick bra, eller ja.. jag hade typ bara ett litet brytningsfel på  höger öga så optikern tyckte det inte var någon mening att skaffa glasögon.. Jag ville det på ett sätt, för jag får sån obehaglig huvudvärk ganska ofta och sen gör det liksom ont i ögonen.. men tydligen va det inte nå större fel med det.. Så jag betalade 300 spänn för att få bekräftat att jag inte behöver glasögon.. Fy fan vad dyrt, det trodde jag inte att det skulle kosta.. men men nu är det gjort!
Sedan åkte vi och hämtade mamma vid frissan och vi åkte ut till birsta en sväng och köpte present till våran morbror (hennes bror) som fyller år imorgon och sen åkte vi hem!!

Nu ska jag nog se på de återstående Gossip Girl avsnitten som jag har på datorn, och då har jag sett färdigt hela säsong 1 ;) hehe.. Det är så bra :).

Ikväll ska jag nog ha en lugn och skön tvtittar kväll :)

Ha en fortsatt bra Fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0