Helgen

Fredagen bestod mest utav tvtittande och bara ta det lugnt med mamma. För jag skulle upp ganska tidigt på lördagen.

För på lördagen hade vi en aktivitetsdag på stan för att marknadsföra Skidskytte VM! Det var regnigt, blött och kallt. Men vi körde på ändå, Tillslut iaf! Från början var vi  i klassen nästan fle än vad alla som var på stan var :P haha. Det gick faktiskt väldigt bra för oss! :). Hon som kom ner från Vm-bolaget var nöjda med oss :) Viktigt att göra ett bra första intryck :). Senare på kvällen så var det tänkt att vi skulle till Ida. Men det blev ändrade planer för Lina fick förhinder! :(. Vi får ta det en annan gång :). Istället så åkte hela familjen upp till Mathias. Det var väldigt trevligt. Han hade köpt så man kunde göra egen öl typ... Så de andra drack de och jag fick köra. Lika bra för jag gillar inte öl, hua! Vi spelade iaf Nintendo Wii! Skit kul!! Och jag var helt bäst på bowling.. Jag fick fem strikar på rad!! :) Stolt! :)

Idag Söndag har jag nästan inte gjort nånting. Ha varit så trött hela dagen. Ikväll ha jag varit på gympa iaf Det var verkligen jätte jobbigt. Så det gick inte så värst bra för Elin och mig!! ;) haha.. Jag orkade knappt nånting.. Aja, det är bara att ta nya tag på torsdag.

Imorgon Måndag och i övermorgon Tisdag har vi på Skvadern återläsningasdagar! Det vill säga = Ledig!!!!! :D. Skönt! :). Men jag har lite att göra. Imorgon ska jag ta bussen in och kliva av och gå till ammas jobb. Då ska vi åha ut till birsta en sväng :). På tisdag ska jag åka upp till Elin och kolla in hennes nya tapeter och sen ska vi gå på en promenad!! :) Det är skönt, att samtidigt röra på sig och ha bra sällskap och få prata av sig lite :). Då gäller det bara att vädret är bra.

Nä, nu ska jag ta och fika lite. Sen blir det nog lite tv tittande och sedan ska jag gå och lägga mig.

God natt och sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0