Fredag

Sista dagen på denna skolvecka. Det är likamed sönt!! :). Även sista riktiga skolveckan innan vi sticker upp till Östersund i 10 dagar!!! :). På torsdag eftermiddah/kväll sticker vi! :D.

Igår fyllde min kusin år så då var vi där och gratta han. Sedan åkte jag på träning vid halv åtta, för jag skulle hinna upp och hämta Elin innan också. När jag ha tagit på mig jackan och ska säga hejdå till alla så kommer min lill kusin och frågar med lite ledsen röst vart jag skulle.. då sa jag att jag skulle iväg och träna.. han försvonner den liten stund med kommer snabbt tillbaka och kommer imot mig med utsträckta armar och ville ha en hejdå kram!!! :). Han är så jäkla söt den där ungen så jag är nästan lite kär i han! ;) hehe.. nämen jag tycker om minn lilla söta kusin väldigt mycket :).

Nu sitter jag på skolan. Jag var lat idag, jag åkte med mamam till skolan :). Idag är det först Matte C som väntar och sen på eftermiddagen har vi Engelska B!! Fy fan vilken jävla dag...

Men ikväll blir det desto roligare! :). Vi ska hem till Ida och äta mat och göra iordning oss.. sedan blir det kroogen :). Ska bli skoj! Vi laddar upp inför Östersund och samtidigt firar Ida som klarade teoriprovet igår :). Grattis!! :)

Övrigt i helgen blir det lite plugg och börja tänka över vad jag ska ha med mig till Östersund..

Ha en bra fredag och en trevlig helg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0