22 Februari 2008 och jag fyller 19 år!!

Idag är det min födelsedag! :). Ja, inte bara min utom Fredriks också.. sen fyller faktiskt en tjej i min klass också år idag. Så jag har två tvillingar ;) hehe...  Jag är fortfarande förkyld :(

Idag har jag haft matte på förmiddagen och det gick väl inte så värst bra... Jag fattar inte hur jag ska klara provet nästa vecka... Även att det blev flyttat från tisdag till fredag. Skulle vara mycket bättre att ha det på tisdag. Så nu måste vi jobba ihjäl oss på sportlovet för att jobba ikapp... som om jag inte har nog med grejer att göra på det lovet!!!! Åh!!!

Nu kl. 13 har vi Engelska och vi ska ha en debatt om vi är för eller emot dödsstraff. Jag och Tessan blev tilldelad oss att vi skulle bli emot och vi ska sitta och debbattera mot två andra som är för! Åh herre gud.. och även på engelska!!!

Nä, nu tycker jag att jag varit för negativ i detta inlägg. Det är ju trottsallt fredag och jag fyller år. Jag ska iaf hem sedan och äta tårta och öppna paket! Sen är det helg :) Det ska bli skönt :)

Ha en fortsatt bra dag och en trevlig helg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0