Lång dag

Det känns som om den här dagen har varit jäte lång. Vi har hunnit med ganska mycket:
* Som att sitta i några timmar och kolla runt på alla möjliga flygresor till Spanien istället för att jobba med Motessori fördjupningen.
* Vi har varit och köpt glass på ICA Norrliden med Lina, Tessan och Ida och sen satte oss ute i solen på Linas filt och åt glass. Mysigt!!
* Vi har samtidigt pluggat på engelska orden som vi skulle ha i läxa tills idag.
* Haft engelska i 2 1/2 timme, gått igenom inför nationella som vi ska ha på måndag (Åh, gud hjälp mig att det går bra!) Skriva uppsats är inte min grej, och dels på engelska!! Hua!! Sen hade vi engelska förhöret som gick as dåligt, hjärnsläpp blandat med lite för lite träning! Inte bra!!
* Vi gick ner till stan i vårvärmen och gick på stan en stund och jag köpte en bikini :D. Måste ju ha en ny tills vi åker utrikes (förhoppningsvis)
* Åkt bussen hem med Lina, alltid trevligt sällskap :)
* Sen var dte tänkt att jag skulle på gympa men Elin är förkyld så vi gick på en liten promenad istället, så att vi fick prata av oss båda två. Det var en bra ch trevlig stund! :)
* Suttit här vid datorn och ska läsa igenom en sista gång det jag ska säga på PAredovisningen imorgon!! Ah, kan inte tänka mig att den är imogon.. känns inte som så. Det har alltd varit så långt bort och sen är det imorgon!! Panik, nu gäller det att det blir bra!

Det blev en väldigt delatjerad lista på vad jag har gjort idag, ja någon kanske tycker det är trevligt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0