Då har söndagen kommit igen då...

Den här helgen har bestått av plugg och sovit väldigt mycket. Skulle kliva upp relativt tidigt idag men orkade inte, för kom att tänka på allt som stod framför mig att göra. Så jag somnade om och vaknade några timmar senare.. jaja, får väl skylla mig själv! Åt frukost och sen satte gång att plugga men gick väl inte så bra. Har somsagt för mycket i hjärnan att tänka på. Ja det kan jag ju bara ge som ex. får inte ens sova rikigt för allt som jag har att göra bara blir som ett stort kaos i min hjärna och jag drömmer till och med om det!! När jag satt och läste i psykosocialtboken så kom Kicki och drog med mig ut. Så vi gick på en promenad med Frasse (mormor och morfars hund). Pratade om allt möjligt och det var verkligen det jag behövde. En promenad och prata :). Så tack Kicki :)

Nu snart ska jag läsa lite mer i psykosocialtboken.

Ikväll blir det gympa, om jag orkar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0