110613

Vilket kanonväder vi haft i helgen, helt underbart! Har hunnit att njuta lite utav den iaf. I fredags var det picnickmys/parkhäng med Sandra och Angela, riktigt trevligt. På kvällen följde jag med mamma och Hasse till en sjö uppe mot Kovland där vi åt mat och de tog sitt första dopp! Jag känner att jag väntar lite med det, inte ok att bli sjuk nu.

Idag var jag och hämtade hem bror min som kommit hem från Norge, skönt att ha han hemma igen :)

Imorgon ska vi på utbildning på jobbet, ingen aning vad det ska handla om men det ska bli intressant ändå och få lära sig nya saker. Sen på kvällen blir det fika med flickorna som kommit hem över sommaren, roligt det ska bli att träffa dem igen :)

Nu kvällsfika och sen är det dags att sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0