Då var man igång igen då.

Igår drog skolan igång igen. Efter min lilla ledighet kändes det faktiskt bra att vara tillbaka. Få lite mer rutin på dagarna. Men jag måste bara säga att ledigheten (ja, jag väljer att kalla det för det) är nog det bästa jag har gjort för mig själv på väldigt länge. Det har varit så skönt att bara kunna släppa allt och få andas, jag behövde verkligen det. Så det har minst sagt varit en bra tid om man tänker tillbaka på det. Men nu är man då tillbaka och det kommer bli fullt upp. Denna vecka lite lugnare då vi har en eftermiddags föreläsning idag och imorgon heldag på ktc på sjukan. Sen egen studietid, som det så fint heter, torsdag och fredag.

Så till veckan drar praktiken igång. Det känns jäkligt spännande. Ska inte nämna så mycket om den mer utan att det kommer vara jag och två killar på samma avdelning. Kommer vara full rulle har jag hört! Men det är bra, man vet vad man har att göra. Praktik 35 tim/ vecka inkl. någon helg + B-rapport som ska skrivas med fem vetenskapliga artiklar bla. Det är väl bara säga hejdå till det sociala livet igen då för iaf 10 veckor framåt ;). Nämen skämt och sido, kommer vara en del del att göra.

Nu ska jag ta och äta lite och sen förbereda mig inför skolan. Får se ifall det blir någon gympa ikväll. Min hals har börjat krångla igen.. inte bra!

Jaa, jag måste bara berätta det. Jag har varit ute efter en ny väska som jag kan ha i skolan. I lördags såg jag en väska som var på rean. Hade kostat 249 kr och var nu nersatt till 150 kr. Men tänkte att jag skulle ändå in på skolan som igår så tänkte jag köper den då ist. Och vad är det jag ser, jo det är halva reapriset och två väskor kvar!! Så 75 kr fick jag väskan för. Snacka om kap :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0