110824

Tjejen som har semester, det är jag det. Äntligen, efter att ha jobbat heltid sen början utav juni. Men så mycket ledigt är det då inte, då jag har omtenta på fredag.. Det konstiga är att jag inte känner någon panik. Men jag hoppas ju att nått har fastnat från pediatrikdeln i sommar iaf. Vill bara få den bort gjord så man kan fokusera på annat.

Helgen som var, var jag på kräftskiva i Stöde med två underbara vänner, Ida-Marie och Johanna. Åt gott och pratade massa minnen. Hann även med en sväng på marknaden för det årliga köpet av strumpor. Och som sagt i söndags jobbade jag min sista dag, otroligt skönt! Men jag måste säga att jag har haft ett otroligt bra jobb och trevliga arbetskamrater :). Så kan nog hända att jag hoppar in i höst nått, har iaf anmält mig som vikarie.

Denna helg längtar jag sjukt mycket till. Dels för att det är en hel helg som jag inte behöver tänka på antingen jobb eller skola. Ska umgås med fantastiskt underbara vänner och mysa med familjen hade jag tänkt. Livskvalité på hög nivå!

Nu en kopp te, sen blir det dags att sova för att lada inför sista plugg dagen imorgon.

På återseende.



Kommentarer
Milla

Ska ha grymt kul i helgen!!! :) <3

2011-08-25 @ 18:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0