Helgen!

Fredag: Timrå Ik bjöd alla som jobbar för dem på ladies night + en vän. Så jag tog med mig min käre vän Emilia. Gud vad roligt det var. Och snygga karlar ;) Detta lever jag länge på! Tack Timrå Ik :)

Lördag:
Emelie och jag åkte upp till mormor och morfar på fika och blev även kvar på middag, ibland har man turen att bli lite bortskämd ;). Sen när vi kom hem kollade vi på några andra avenyn avsnitt, älskar den serien!

Söndag: Hade en tanke på att tvätta lite men fanns ingen tvättstuga ledig på hela dagen.. Så jag tog och dammsög hela lägenheten och torkade golven. Vet inte vart jag fick energin ifrån men så skönt med ett rent hem :) Nu ikväll ha jag varit och tränat, så sjukt härligt att köra slut på sig själv!
Nu ska jag snart åka och hämta mamma inne i stan som kommer med bussen.

Riktigt nöjd med helgen, får se vad veckan har att erbjuda ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0