101030

Hänt lite grejer sen sist. Håller på med inskolning, jobbade igår och var helt slut i huvudet efter det. Så mycket nya intryck att ta in, men så är det ju alltid på nya ställen. Fikade även igår med Sandra, roligt att se henne igen :). Och somsagt nästa gång skippar vi bilen och tar ett glas vin ;)

Jag har även beställt ett par glasögon, skit snygga. Eller så inte. Men ville inte lägga ut så mycket pengar när jag bara ska ha de när jag sitter vid datorn/tvn eller läser. Så man får ju vad man betalar för :P. Hoppas hoppas min huvudvärk lindras lite i dessa situationer iaf.

Ikväll har jag även jobbat på hockeyn, sjukt stressigt. Var stressad innan jag kom dit och sen fick jag stå i en annan lucka än vad jag är van vid och ha ansvar för popcornen. Men det gick bra iaf :)

Imorgon ska jag äntligen träffa min vän Ida-Marie igen, tar ver ett tag sen. Ska ta en fika och lite update. Det ser jag verkligen framemot :). Inatt ställs det ju även om till vintertid, så man får sova en timme längre ;)

Till veckan blir det inskolning två dagar, och sen hockey jobb igen på torsdag. Det rullar på. Hoppas även att få tillbaka tentan, vill veta hur det gick!! Orkar inte vänta på mer. Håller en tumme för att det blir ett bra resultat denna gång, men börjar tveka mer och mer....


Kommentarer
Ida

Inskolning?? Har du fått jobb?? :D:D

2010-11-01 @ 20:45:08
Sofie

Ida: Ja, faktiskt! Som extra bara men alltid nått :) Kan berätta mer när vi ses (för det hoppas jag blir snart) ;)

2010-11-02 @ 10:13:23
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0