Slutspurt

Seminariet är avklarat! Vilket känns skönt.
Det som återsår att göra är:
reflektionsuppgift och tentan.

Om typ en vecka är allt över. Ska ge gärnet nu det sista som är kvar, pallar inte en omtenta på det här!

Har faktiskt funderat på att kliva upp tidigare imorgon och ta en morgonpromenad så är man pigg och redo sen inför en jag med tentaplugg. Får se om jag orkar ta mig ur sängen bara...

Imorgonkväll blir det troligtvis årets första dans på Ånäsparken. Är ju Blender som spelar så känns ju som att man inte kan missa det ;)

Och om prick två veckor drar Milla och jag till Gotland :). Åh vad jag längtar :D



Kommentarer
Milla

Hoppas flygena börjat gå då!! <3

2010-05-27 @ 23:00:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0