................

Tenta resultatet på medicintentan kom idag. Stod fortfarande ett F, alltså klarade jag den inte denna gång heller :(. Ingen praktik för mig till hösten. Det som känns mest förjävligt är att lämna klassen som man nu gått med i ett och ett halvt år OCH att vi inte får csn pengar för kursen till hösten. SURT är ordet!!!! Min sommar kommer ju rolig, eller så inte...
Har inte fällt (?) nån tår än och ska fan inte göra det heller, det är det inte värt. Det var väl någon mening med det hela, att jag helt enkelt inte skulle ut på praktik. Bara börja om med skiten och komma igen, finns liksom inte något annat att göra! Har iaf Sandra vid min sida till höstan, det känns skönt! Detta ska vi fixa!

Idag ha jag iaf varit och kollat på Bergsåkers turné på Vallen, Emelie var med i orkestern. Träffade lite gamla lärare det var trevligt. Sen åkte Emelie och jag till M&M och fikade gofika och läste skvallertidningar ;)

Ikväll hade jag tänkt plugga lite, men orken rann liksom av mig. Kanske ska unna mig en slapparkväll, gå och lägga mig tidigt och förhoppningsvis fått nya krafter tills imorgon. Tror jag kör på det!


Kommentarer
S

ja inte behöver du grina heller för de gjorde jag för oss båda hela dagen i går haha..'sjukt less de är bara ordet. Men orkan kanske kommer tillbaka efter sommaren, vem vet :)

pok

2010-05-13 @ 11:48:19
Sofie

Svar S: Men vad skönt att höra, då hoppar jag den biten ;). Jaa, du det kan man verkligen säga. Nu jäklar laddar vi om och tar nya tag! Kunde ju vart värre, får tänka positivt ;) Och vi har ju varandra som tur är <3

2010-05-13 @ 18:23:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0