Update!

Sandras begäran kommer här en uppdatering! ;)

Lite av vad som hänt sen sist:
Hade en trevlig vistelse i Härnösand med Milla och Ida, ha varit sjuk, pluggat som en tok!, tacomys med Sandra hemma hos Angela, hälsat på Mormor och Morfar, lunchat med Ida-Marie och Stefanie och pratat gamla minnen, varit på lång promenad med Anne, klarat både praktiska provet och examinationsseminariet, inflyttningsfest hos Stina, dragit på mig ytterliggare en omtenta, fikat med Sofia, klippt och färgat håret.

Som sagt fick vi reda på Medicin vetenskap tentan igår, och gick ju som jag väntade. Åt helvete! Men inte fällt någon tår än och kommer inte göra det heller. Bara kämpa vidare och hoppas turen är med en nästa gång. Men det är ju det att om jag inte klarar den så får jag inte gå ut i praktik till hösten...

Igår var jag äntligen hos frissan och gjorde något åt mitt förfärliga hår. Slog till på både färgning och klippning, dyrt men otroligt nöjd :). Provade ett nytt ställe och frisören var riktigt trevlig och bra! Blir troligtvis fler besök dit ;)

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon och ha inte gjort sådär jätte mycket. Försökt gjort lite matte, ska räka några fler tal sen. 

Imorgon kommer mina älskade vänner hem :), blir troligtvis en utgång och sen en fika. Måste ju passa på att träffa de när de väl är hemma ;).

Hoppas du är nöjd nu Sandra ;)



Kommentarer
Milla

Jajemen, först att kommentera ;) Wiie!



Kul med uppdatering...bra initiativ av Sandra :P Nu får du uppdatera igen med en bild tycker jag på håret ;)

2010-03-30 @ 22:35:33
Sofie

Haha, men det är bra Milla ;)

Ja, ska försöka skärpa mig på den här fronten. Kommer nog inte synas så bra på bild, du får vänta tills vi ses nästa gång, när det nu blir :)

2010-03-31 @ 20:48:06
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
sandra

oj uppdateringen såg jag nu först :) men den är godkänd hihi..

glad påsk babe

2010-03-31 @ 22:15:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0