Söndag.

Nu har jobbet dargit igång och jag har gjort tre 7-19.15 pass. Det var faktiskt lite roligt att komma tillbaka, de är så härliga de jag jobbar med. Och det roligaste utav allt är att Victoria jobbar! Vad skulle jag göra utan henne, så sjukt härlig tjej alltså :). Vi packar av maskinerna, behöver bara kolla på varandra så vet vi vad vi menar. Att gå ut och ta lite luft eller gå upp och fika!! ;) haha. Det är så otroligt varmt och dålig luft där inne. Så efter man har jobbat är jag alldeles röd i ögonen och det klias, mindre bra.. men men. Allt ha flytit på bra hittills iaf, kom ihåg mer än vad jag trodde. Fast räkningen måste jag nog fräscha upp lite mer....

Nu är vi som sagt ledig till fredag kväll då det blir tre jobb nätter. Men ska bli lite skönt på ett sätt att jobba nätterna, dels är man ganska så själv och sen är det myclet svalare. Lite trist att det inte blir någon gf för min del, skulle hemst gärna velat sett The Ark! Aja, jag får nöja mig med att tjäna pengar :P. Men lär väl bli nån tripp ner på stan i veckan här ändå, glo lite på folk ;)

Igår var vi ner till Gnarp på bilträff. Trevligt värre. Åkte nercabbat, fick solbränna, köpte mig en raggartröja, åt god macka och hade det allmänt trevligt.

Idag ha jag, Sandra och Angela varit ute i Skatan, ha aldrig varit där. Och gud så fint det var där ute :). Åt en mycket god smörgås och sen uppdaterade vi varann vad som hänt sen sist. Mysig dag med trevligt sällskap :)

Strax blir det en kvällspromenad med kusinvitamin :). Skönt att få röra lite på sig, och även vi behöver uppdatera varandra :)

Sen håller jag även en tumme för att det blir fin väder nu denna vecka, måste bättra på brännan!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0