Dagarna bara flyger iväg.

Jag tycker jag inte riktigt hinner med mig. Känner mig stressad. Svårt att slappna av.
De senaste dagarna ha bestått av jobb. Två dagpass och två nattpass. Sjukt stressigt ha det varit periodvis, en grupp igår kunde man knappt gå därifrån kom grejer hela tiden på en maskin som man måste packa av medan den andra höll på att strula. Men tiden gick ju fort iaf, man får se det så.

Är inne i en Ledin period nu, lyssnar nästan bara på hans låtar. Hans musik har alltid varit sommar för mig. Ha hittat en ny favorit låt, väldigt tänkvärd:

♫ ..det är lätt det är lätt alldeles för lätt
att bara springa vidare utan att se,
det är lätt det är lätt alldeles för lätt
att bara jaga vidare, förbi det mirakel som livet faktiskt är.. ♫

Och så är det faktiskt. Man ska ta tillvara på livet här och nu och leva i nuet. Vara tacksam för att man har sån härlig familj och fantastiska vänner! Jag känner att jag varit dålig på det, nu ska det bli ändring!


Igår på st.nu kunde man läsa att Ledin åker ut på en konserthusturné till hösten.
Mamma: Om han kommer hit så går vi.
Jag: Om han inte kommer hit, så åker vi dit han är.

Klart vi inte han missa honom ;)


Somsagt så gick vi av sista natten idag. Egentligen ledig tills på måndag då det blir ytterliggare två dagar och två nätter. Men igår blev jag erbjuden att jobba extra på fredag dag, det kunde jag inte riktigt tacka nej till kände jag. Härliga pengar, och pengar behövs ju alltid :). Imorgon ska jag träffa två härliga vänner sen på kvällen kanske det blir dans, ha inte riktigt bestämt mig än. Till helgen ska jag umgås med Sofia och även hitta på nå bus med Elin ;)

Ja, nu vet ni hur läget ligger (om det var någon som var intresserad utav att veta :P)

Ha en fortsatt bra kväll!



Kommentarer
Milla

Jag hänka på Ledin! :D

2010-07-22 @ 01:13:33
Sofie

Härligt :)

2010-07-22 @ 21:58:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0