Fredag!

Länge sen igen. Sen sist har jag bland annat: varit på julshow, jobbat på två gånger hockeyn = liiten inkomst, fikat med Johanna, Sofia, Ida-Marie och Ottilia, ätit kinamat hos Sandra med Matilda och Angela, fikat med Elin, haft en mysig jul med familj och släkt, en galen "förfest" här hemma med Milla och Lina på juldagen och sedan stads, skrivit klar rapport med Sandra, tagit mig ett liitet jullov och försökt att samlat energi igen, birsta med Ida och Stina och såg Erik och Calle, varit hos mormor och morfar och blivit bjuden på både gofika och gomat, nyårsmiddag här hemma med Ida-Marie, Johanna, Linn och Louisa sen party och raketer inne i stan, varit på promenader med Anne.

Ja, det var typ det. En liten resumé (Milla, ett nytt ord!? ;)) för dem som är intresserad ;).

Nu måste jag verkligen ta ett ryck med den där diskussionen som jag skjuter upp hela tiden. Även förbereda inför opponeringen..
Ikväll ska vi på laserhallen, Sofia, Johanna och jag och lite folk :)

I helgen blir det en sväng upp till Bjärme och sen får vi se vad som händer!

Ja, skriva diskussion var det!


Kommentarer
Milla

Hade du frågat "vad är en resumé" har jag inte vetat. Men när jag läste det i sammanhanget så förstod jag ;) Men..."opponering" va dessvärre lite klurigare...haha! :D

2010-01-09 @ 21:57:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0