Ett år har gått...

... sen jag började plugga på universitetet. Två år kvar då ;).

Hade kursintro igår och vi går nu in i Termin 3, terminen som alla pratat om, terminen som säg vara den mest tuffa på hela utbildningen!!!! Men man får väl försöka sätta upp lite små mål och börja sätta fart på engång.

Igår var det föreläsning om hudsjukdomar, ganska intressant faktiskt. Ambitiös som jag var så renskrev jag mina anteckningar igår kväll :). Idag på förmiddagen hade vi föreläsning om nutrition, ganska så intressant det med. Mycket känner man igen från T1 och T2 känns bra :P. Tänkte vara lika ambitiös när jag kom hem och renskriva och läsa i böckerna om det.. började litegrann med sen fick jag så ont i huvudet.... Ska ta lite nya tag efter maten.

Ja, inte så intressant inlägg direkt...

Återkommer väl när jag har något intressant att berätta ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0