Nu är det nära

Vill bara tacka här också för alla grattulationer och fina presenter :). Fick även en present som jag blev så rörd av att jag började gråta. Ett guldhalsband som farmor alltid hade på sig. Åh, det blev bara så känsligt. Så nu hänger det runt min hals!

Imorgon smäller det!! Tenta i medicinskvetenskap. Och ja, det är blandade känslor. Ibland känner man att man har grepp om allt men sen andra sekunden kan man ingenting... Ahh jag blir galen!!

   

Snart får jag lägga de här böckerna och alla anteckingar åt sidan! Jag vill så hemskt gärna att detta ska gå vägen.

Den här helgen kommer som sagt bli fullt upp. Fest x 2 (och när hände det senast?), sväng på stan, Spa!! Gud vad underbart det kommer bli :).

Men nu ska jag göra ett sista pluggryck sen lägger jag det åtsidan så det får sjunka in! Antingen går det vägen eller så blir det omtenta. Ja finns ju liksom bara två vägar...



Kommentarer
Ida-Marie

sv; mina favoritblommor med :)

hoppas det gick bra på tentan vännen! håller alla tummar! :)

2010-02-26 @ 20:41:02
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Sofie

Ida-Marie: Jaa, de är så fina :).

Nja, kan jag väl inte påstå att det gick, men men. Ha gjort allt jag kunnat iaf så får se hur långt det räcker :). Men tack för att du höll tummarna iaf ;) hehe

2010-03-01 @ 15:33:33
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0