Bra dag idag!

Som jag har längtat efter en sånhär dag. Liten sovmorgon, sen göra sig ordning för skolan. Mötte upp Sandra på skolan och vi hämtade ut vår rapprt, fick ett D på rapporten och jag fick ett C på diskussionen :). Sjukt nöjd, vi behövde inte komlpetera!! :). Sen pluggade vi lite matte som gick förvånadsvärt bra. Är så skönt att det finns fler som är lika trög som mig ;). Vi är ett bra team Sandra och jag :)

Och Sandra, är så glad för din skull :). Detta förtjänar du verkligen!!

Fortsatte lite med läkemedelsberäkningen när jag kom hem, och gick bättre än vad jag trodde.

Ikväll blire fredagsmys framför teven och Let´s dance. Det är för underbart härligt :). Sen kommer större delen utav helgen dessvärre bestå utav plugg. Läkemedelstenta på måndag!!!

Ha en bra helg :)


Kommentarer
sandra

hihih ja de är vi verkligen =)

pok

2010-02-07 @ 12:40:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0