Dan före dopparedan!

Jajemen! Trots att det är julafton imorgon så har jag ingen julkänsla för fem öre. Det var bättre förr helt enkelt på alla sätt och vis. Jag har iaf julstädat lägenheten så nu luktar det gott här hemma :). Ikväll blir det myskväll med mamma, Emelie och Fredrik. Ska käka lite mat och spela bingolotto! Mysigt, mysigt :)

Imorgon bär det av hem till byn för att fira julafton hemma hos mormor och morfar, det känns bra! Blir mat med dem och morbröder och kusiner. Trevligt att vara tillsammans allihopa :). Efter det blir dte troligtvis julklappsutdeling på varsitt håll. Hoppas på en bra dag!

Juldagen bär det av upp till pappa. Blir väl äta lite mat och så där också. Och julklappsbyte såklart :P. Sen hem och ladda om inför paarty ;). Stads it is! Hoppas på att få träffa många välkända ansikten ;)

Ja, typ så ser min julhelg ut. Till veckan blir det lite jobb. Bra, så att man inte är helt fattig i januari.

Nu ska jag dricka kaffe och vänta på att resten utav familjen kommer hem.

Passar på att önska alla en riktigt God Jul!



Kommentarer
S

jag håller med inte ett jävla dugg ...

men god jul vännen i alla fall ;P

2010-12-23 @ 15:13:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0