Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Hade ju så bra planer här nu när jag slutat att jobba. Och så ringer chefen och erbjuder förlängt på jobbet, ja vad svarar man, kan man inte riktigt tacka nej till. Så blir en helg fylld med nattjobb. Men mer pengar som jag inte hade räknat med, det är ju väldigt bra och kommer väl till pass nu när man ska börja det härliga studentlivet igen! ;)

Sen de resterande veckorna innan skolan börjar ska jag få tillbaka mitt sociala liv igen får jag hoppas. Hinna träffa alla fina vänner innan de sticker iväg till alla möjliga ställen. Och hinna ta vara på mig själv också, känns som jag stressar alldeles för mycket den sista tiden. Nu ska det bli stopp för det. Allt ordnar sig ändå, behöver inte ha allt planerat och kraven på mig själv om att räcka till ska jag sänka. Måste stanna upp och njuta lite mer utav mitt liv, för jag har det ändå bra om man tänker efter.

Måndag ska jag äntligen klippa och få bort min extrema utväxt, ska bli så skönt :)


Kommentarer
Anonym

YES! för en uppdatering :) kolla ju ofta hihi..

vännen vila de får du göra i graven , känslan att aldrig riktigt räcka till kommer alltid att finnas där ;).

Men börja med att träna på att säga nej! och ta allt som de kommer är alltid en start.

Å glöm inte att pengar är inte allt bara ett ont måste :P/ kloka ord från en som ska å jobba natten ihih.

puss påre å tack för sist :)

2010-08-13 @ 19:32:11
Sofie

Haha, du är rolig du ;). Det är tydligt det... Jaa, jag vet. Men det verkar vara lättare sagt än gjort för min del. Jag ska försöka börja med det, lovar!

Tack själv, det var mycket trevligt :). Vi ses snart ;). Taggade till tusen :P Puss ♥

2010-08-15 @ 16:38:49
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0