1:a augusti!

De riktiga sommar månaderna har nu passerat känns det som. Hoppas hoppas verkligen att det även blir fina dagar denna månad.

Igår var vi som sagt uppe hos Milla. Mycket trevlig kväll måste jag säga, älskar att umgås med dessa fantastiska människor :). Eller "gänget" som Lina så fint utryckte sig ;) haha.

Känner för att bara bädda ner mig i sängen och titta på film ikväll. Tror jag ska köra på det, att inte göra någonting alls är en underskattad aktivitet, som Ledin sjunger i en utav hans låtar. Ja, som sagt är inne i en Ledinperiod nu.

Ledig imorgon och på tisdag. Skönt kan jag tala om. Imorgon blir det en fika på stan. Sen ska jag nog ta och åka och hälsa på mormor och morfar, får se ifall det blir imorgon eller ifall jag tar det på tisdag.
Sen blir det sista jobb rycket: Onsdag, torsdag, fredag och lördag 7-19.15. Så endast fyra pass kvar på fabriken, är blandade känslor. Ja, kan nog säga att denna fjärde sommar har varit den bästa. Kommer faktiskt sakna det litegrann! Måste även ta och fundera ut vad jag ska bju mina jobbkompisar på för fika..

Lördag blir det berget med Sandra, vi ska lyssna på Roxette. Liite snål för att köpa biljett :P. Blir nog att ta sig ett glas vin och fira att jag har tre veckors "semester" innan skolan drar igång igen :)

Ja, nu vet ni lite av vad som hänt i mitt liv och vad som kommer att hända!



Kommentarer
Milla

Tack för en underbar kväll! <3

2010-08-01 @ 18:16:36
S

ja på lördag blir de kul då ska vi fira :)

hanna å anna följer oxå med ;).

hoppas allt är bra med dig. Skönt å vara ledig själv måste man ta tag i omtentan :( urk

2010-08-02 @ 12:13:09
Sofie

Milla: Tack själv gumman :) ♥



Sandra: Jajemen, okej men vad roligt :). Ni får ta plats så kommer jag dit så fort som möjligt!

Bara bra med mig, hoppas att det är det med dig med :). Åh, ja förstår det! Bara säga till ifall jag kan vara tillhjälp :). Vi hörs nått i veckan :)

2010-08-02 @ 14:11:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0