då var det dethär med att uppdatera bloggen...

Jag skyller på att skolan dragit igång och jag inte haft tid, och det är ju sant på ett vis :P. Ja, skolan är igång på allvar och det känns verkligen, huvudvärken, tröttheten och stressen börjar komma mer och mer. Är väl bara att härda.

I fredags kom dagen jag väntat länge på, då träffade jag Ida igen :D. Blev bjudna på mat hemma hos henne och Ida visste inte att Milla och jag skulle komma. 18.00 var tiden som gällde och typ 18.20 ringde vi på dörren, dörren öppnades och där stod hon!!!! Tror jag aldrig har sett henne så chockad alltså.. först världens skrik och sen en härlig kram och tårkalas ;). SötIda :) <3. Som sagt blev vi bjudna på gomat och lite så. Senare drog vi ner på stan på det nya stället på Espan. var helt okej tycker jag :P. Otroligt roligt att ha dig hemma igen :)

Lördagen blev det utgång igen (och detta är ju inte vanligt för att vara mig, utgång både fredag och lördag, men ibland så :P) och denna gång med Johanna som var hemma i helgen och Sofia :). Förfest inne istan sen Stads. Grymt rolig kväll och ni är ju för underbara ni ;).


Ja, vad har hänt mer... Jag har bokat tågresa ner till Linköping, Sofia och jag ska åka och hälsa på Johanna sista helgen i Oktober! Kommer bli gryymt ;D. Måste ju börja nu för har ju fler att åka och hälsa på som har flyttat från staden, Lina, Ottilia, Ida-Marie och Anne bla. ;)

I helgen blir det dans :). På fredag åker vi upp till Ö-vik på dansmaran, ser jag framemot :). Synd bara saker och ting ska krocka för mig jämt.... Hoppas det kommer fler gånger!

Ja, det var en liten uppdatering, ni får nöja er med den sålänge tills jag orkar anstränga mig nästa gång :P.

Ikväll blire lite plugg, lite fotbollstittande och lite Idoltittande ;). Häärligt!



Kommentarer
Milla

Haha gryymt ;D Åååh IDOL!! Älska :D Miss you bäjbi..Ha..Ha..ha.. ;p

2009-09-11 @ 13:59:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0