Äntligen fredag!

Comebacken igår på hockeyn gick över förväntningarna. Jag insåg att jag hade saknat det lite faktiskt. Har så roliga arbetskamrater, de är så härliga :). Och jag räknade nog inte fel en enda gång :P. Får hoppas de ringer fler gånger :). Btw, så har vi fått nya arbetströjor, assnygga. Med texten: "Visa din kärlek." sen är det timråloggan ;). Fint va, eller vad säger ni mina kära Modoitvänner!? ;)

Klockan ringde kl 7 imorse för det skulle komma några och kolla på vårt badrum och mamma skulle iväg på jobbet, så det var bara att kliva upp. Nu är det två timmar sedan och tror ni de har kommit, svar nej!! Aja, men skulle ändå upp i tid för att hinna med allt plugg. Ha nu hunnit med att äta frukost i lung och ro och har precis avslutat samtalet på Skype med Tessan!!! <3 :D. Sjukt länge sen vi pratades vid, hon är för go hon :). 13 dagar kvar, sen ses vi igen :D. Åhh, fattar det inte, kommer verkligen bli en kärt återseende :D.

Idag har jag verkligen mycket att göra, skriva klart stödorden till kommunikationen och fortsätta läsa utvecklingspsykologi med alla konstiga gubbar.

Ikväll känns det som det blir en "Fredagsmyskväll" framför teven, det är ju Idol ;).

Annars i helgen blir det en hel del plugg och imorgon kväll blir det utgång med Ida och Stina mm, ser jag verkligen framemot :).

Nä, nu väntar böckerna....



Kommentarer
Mellis<3

Milla saknar faktiskt också hockeyjobbe!! :'(



Hahaha bra du var ut i tid.. de va ju jag när sotaren kom och hälsade på 3 timmar för tidigt också ;) Ibland vet man aldrig..



Ja tänkt att Tessan snart är hemma igen! Wiie! :D



Hoppas utgången blir kul :) Dom gångerna önskar man att man bodde i Sundsvall :(



IDOL ikväll..taggad!!

2009-09-25 @ 17:03:57
Soffie ;) haha var bara tvungen ;)

Jaa, förstår det! Det är faktiskt lite roligt. Men skönt på ett sätt att bara rycka in lite då och då ;).



Hahahahaha!!!!! Kommer jag aldrig glömma. Fy faan vad roligt Milla :P. Haha, nä man vet ju aldrig ;)



Men eller hur!! Snart har alla våra älskade vänner kommit tillbaka till Sverige igen :). Är bara Lina kvar, hoppas hon inte blir kvar allt för länge i grannlandet...



Det tror jag alldeles säkert att dte blir :). Jaa, skulle varit grymt ifall du kunnat vara med också :). Men det kommer fler gånger, vi får "planera" in nått ;).



Eller hur! Synd inte Durna kom med, tyckte hon va bra :). Och hoppas för guds skull att Calle kommer med!!

2009-09-26 @ 14:23:28
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
sofia

antar att tshirten var ironisk

2009-09-28 @ 09:47:50
Sofie

Sofia: Klart den inte var. Måste ju stötta sitt lag :)

2009-09-28 @ 13:35:25
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Stina

Tack för i lördags Sofie!! :) Det var riktigt skoj!! :D

2009-09-29 @ 18:59:28
URL: http://sstina.blogg.se/
tessan

SNART AR JAG HEMMA!!! bara 4 dagar kvar nu :)

2009-10-05 @ 04:42:39
Sofie

Tessan: JAAAA!!!!! :D :D. Som jag längter efter det :). Kan inte fatta att det är sant! Snart ses vi :D :D <3 <3

2009-10-06 @ 12:48:33
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Johanna

Sofia, klart t-shirten var ironisk. Här nere vet man inte ens att timrå finns, det är ganska skönt :) Modo däremot har man koll på, dom har ju faktiskt vunnit smguld jämfört med vissa andra :) <3

2009-10-12 @ 19:17:45
URL: http://movingawayfromhome.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0