Liten update

Jag vet jag är inge bra på det här. Men dels händer det inget roligt i mitt liv men ändå har jag fyllt upp!

Är jäkligt trött iaf, att vara på praktik tar verkligen på krafterna. Jag menar att klockan ringer 05.20 måndag till fredag gör inte saken bättre. Sen är dte ju inge upppiggande väder heller om man säger så.

I lördag var det ju äntligen sol. Då passade jag, mamma, mormor och Frasse på att gå till skogen. Och guu så härligt det var! Älskar verkligen att gå i skogen det är så fridfullt och ja det känns som hemma på nå vis :).

Har även varit och sett Sofias lägenhet såå himla mysig :). Varit på coktailparty hos Stina har jag även hunnit med! Mycket trevligt!

Jag måste verkligen ta tag i pluggandet. Men vart är motivationen, viljan, orken... ja allt? det är liksom borta. Jobbar ju hela dagarna och sen när man kommer hem är man typ död, och ska då ta tag i rapportskrivningen... hua!


Måste bara visa den här bilden. Knäppte den på studentdagen och den hänger vid matsalen ppå Skvadern. Är som man längtar tillbaka till Skvader- och Studenttiden. Det var en härlig tid och den bästa!


Är så roligt att alla i klassen var med!

 



Kommentarer
Milla

Kämpa på vännen, du har igen det sen! Du är så himla duktig med skola och allt :)



Saknar också den tiden...hua :/

2009-11-28 @ 12:59:14
Sofie

Milla: Tack! Men känns som att orken har tagit slut. Men är väl bara försöka att ladda batterierna igen :P.



Mm, visst gör man..



Haha, även att det bara är du som kommenterar min blogg. Men är ju roligt att någon gör det iaf ;)

2009-11-30 @ 15:36:29
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
.

Keep going!

2009-11-30 @ 22:35:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0