Lite gladare nu...

... för kom på att om en vecka så har jag sommarlov :D. Eller ja nästan iaf, förutom omtentan och massa jobb. Men ingen skola iaf ;). Känns såå skönt :). Ska bli mycket välbehövligt med ett avbrott från allt. Fatta en vecka, sen ha jag klarat av en termin, det tar sig ;). Bara fem kvar :P



Kollade på bubbleroom.se för någon dag sedan och dessa två fastnade jag lite extra för :





Tänk va fint till somaren då man är brun :). Ja, om man ändå inte var en fattig student..... Men nu är man ju det, så jag har verkligen inte råd. Nä, ska hålla hårt i mina pengar (eller iaf försöka). Fina var de iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0