Går mycket lättare att skriva när man är glad!! :)

Så är det.. och då undrar ni kanske varför jag är det ;). Jo, för fick resultatet på Mikrobiologitentan idag... Och jag klarade den!!!!!!! :D :D. Tjoohooo!!!!! :D. Jag som var helt säker på att få göra omtenta! Och det bästa med allt, jag fick ett C :D. Det är ju fan asbra :). Det bästa betyget jag fått hittills ;). och även på tentan jag var mest osäker på ;) haha! Sååå jäkla härligt att  ha den klar, och slippa omtentan!! Åh, nu är jag verkligen glad :). Är bara 2 tentor till att vänta på resultatet på, farman och matten. Men de kändes bra, så jag litar på dne känslan och hoppas på det bästa.

Till helgen ska det firas, men står inför ett dilemma som jag hoppas löser sig på bästa möjliga sätt.. gillar inte att hamna i sånna här situationer :/.

Nu ska jag ta med mig lite positivenergi (som verkligen kom lämligt!) och göra ett ryck med rapporten de närmsta dagarna innan helgen... så det inte blir allt för mycket då.

Det var allt för nu, hörs snart igen .. när jag får tid ;)


Kommentarer
Ida

Harligt jobbat!! :D Dehar gar ju galant for dig! :) fortsatt sa ;) !! Puss

2009-05-14 @ 01:55:37
Milla

Såååå otroligt härligt att du klarade tentan gumman!! Även ett C, sjukt bra ;)

2009-05-20 @ 11:05:53
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0