Vilken helg!!

Denna helg har verkligen bara bestått av: rensa, slänga, packa ner saker! Det tar verkligen sin tid, och jag fattar inte hur mycket saker man verkligen samlar på sig, sjukt mycket grejer. Vi har iaf tömt hela garaget med saker igår. Så där är det väl bara lite städning innan det är klart där. Sen senare i går kväll blev Fredrik och jag bjudna på mat uppe hos Mathias och Erica :). Mycket snällt och trevligt :). Spöade även min kusin Johan på tevespel!! ;) Utan fusk, det är bra gjort :).

Idag klev jag upp vid nio, åt bara fruksot sen satte jag igång med att röja på mitt rum och sen tog vi även tag i att ta ner alla saker från vinden. Blev klar för en timme sen ungefär... så jag säger det igen, det tar verkligen TID!!! Man måste kolla på saker och bestämma om man ska ha kvar de eller ej, sen hittar jag massa saker som jag inte ens visste att jag hade :P Haha, ja grymt mycket saker som får plats på mitt lilla rum. Men nu är det rensat, blivit en stor säck med saker som ska slängas och två plastpåsar med kldäer som vi ska skicka iväg till bättrebehövande :). Känns lite bättre iaf :). Men det är ganska kaos ändå på mitt rum, är kartonger och plastpåsar överallt! Får tänka positivt, det blir bättre snart!

Nu hade jag tänkt att ta en välbehövlig dusch och sen kolla igenom lite skolgrejs, för det ha det inte blivit mycket av i helgen. Känns som skolan kommer få ta lite stryk nu några veckor :/. Inte bra, men man är ju inte mer än människa. Gäller att prioritera.

Ladda inför en ny skolvecka igen, känner på mig att denna vecka kommer bli tuff den med... kommer nya saker hela tiden som man måste oroa sig för, att man aldrig får hämta igen sig!!

Ja, dusch var det!


Kommentarer
Ida

Haha de gar inte sa bra har typ 6 delstater kvar :P haha ;)

2009-03-11 @ 14:58:59
Sofie

Haha, okej! Men kämpa på, ni har ju några månader kvar att hinna få de ;)

2009-03-11 @ 21:35:57
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Ida

Jag har varit borta i 7 manader idag :O :D haha!!

2009-03-12 @ 00:38:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0