Tjejen som inte har något socialt liv för fem öre...

... det är jag det!! Och det har gjort att jag levt bland mina böcker, gamla tentor och anteckingar den senaste veckan! + allt med flytten, det blir inte mycket tid över..  Och däför inte nästan haft tid för något annat. Men ska väl offra mig lite och skriva ner några rader (vissa tjatar ju, nämner inga namn :P).

Ja, jag ha suttit och försökt printa in i min tröga hjärna det jag tror kommer på tentan imorgon... Vissa dagar har det känns bra, och som jag kan det någolunda bra. Men idag ha det inte känns som jag kan någonting, frustrerande!! För något måste ju ha fastna efter alla dessa timmar man har suttit med det där.. Annars är det ju nå fel! Jag ber till gudarna att detta ska gå vägen, orkar inte en omtenta!!

Imorgon kväll ska jag ut med några i klassen och äta. Vi ska prata om allt utom skolan och plugg och somsagt fira att tentan är över!! ;). Ser jag framemot :).

Nu ska jag ta och plocka ur tvättmaskinen, sen duscha och tillsist läsa igenom allt en absolut sista gång innan jag lägger mig!! Så får det bli. Och hoppas på det bästa, det får bära eller brista ;)

Hoppas ni är nöjd ;)


Om en vecka bor vi i den nya lägenheten, ahhh!! Spännande! ;)




Kommentarer
Milla

Förstår om du har fullt upp med allt. Är bara roligt att läsa hur det går för dig med allt :) Alltså jag förstår inte hur du orkar..du gör ju inge annat?? Jag önskar dig all lycka till på tentan och hoppas det går vägen :) Fyfan vad plugg.. jag som hade planer på sjuksköterska..nehedu tack, tror de blir något annat ja :P USKA kanske eller nått.. haha! Vi hörs&ses något framöver vännen :) <3

2009-03-26 @ 22:02:42
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0