Slutspelat och slutjobbat!!

Nu är det slutspelat för Timrås del :(.. förlorade med 4-2 mot HV nu ikväll!! Inte bra alltså. Men men, det förståd väl nästan alla att de inte hade så stor chans att vinna den här matchen.. Fast de har ju ändå haft ledningen i matcher, så helt dålig är de inte ;).

Ja, med tanke på att Timrå åkt ut så blir det inge mer jobb för min del i kiosken där heller.. Känns lite trist. Med tanke på att vi har haft så himla trevligt vi som jobbat i samma kiosk! Ha trivts väldigt bra med dem, så det kommer jag verkligen att sakna!!

Ha suttit och försökt förstå matspjälkningen ikväll också.. vilket inte ha gått så bra.. Det är sjukt mycket som man ska kunna till tentan. Ja jag säg då det, om jag klarar den här tentan så blir jag väldigt glad, men känns tveksamt i nuläget iaf...

Appropå tenta, så får vi reda på förra tentan imorgon.. vet inte om jag vill! Eller jo det vill jag, men jag har ingen som heslt aning om vad det kommer att stå för betyg.. Kan lika gärna gått åt pipsvängen, eller så ha jag klarat det. Hoppas på det senare alternativet!

Nä, nu blev det mycket negativt här.. ska ta och dricka en kopp te sen gå och lägga mig och ladda för en ny dag.

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0