Första pluggfria helgen på ett bra tag, vilket ha varit skönt!

Fradags: Hade jag tenta och det kändes, hör eller häpna, bra! Har aldrig gjort det förut.. Vet liksom inte ifall det är bra eller dåligt :P. Men jag blir rikigt besviken ifall jag inte klarar det. Nu är det bara en lång väntan tills vi får reda på resultatet. Även att denna tenta ska vara en av utbildningens svåraste tenta.. Och jag var klar på drygt två timmar :P.

I fredags kväll så åkte jag till Matilda vid typ halv sex. Där var även Rebecka och Angela :). Rikigt trevliga människor :). Vi drack lite vin och pratade allmänt sådär ;). Gick in mot stan och mötte upp Sandra, gick till 7 kryddor där vi hade beställt bord kl sju. Åt rikigt god mat! Satt där och åt och pratade i 3 timmar!! Vart tog tiden vägen liksom ;). Men rikigt trevligt sällskap :).
Senare gick vi tillbaka till matilda (Sandra och Rebecka gick hem till sig). Så var Angela, Matilda och jag kvar. Surrade lite till och lyssnade på musik typ :P. Följde sedan med Angela till bussen, och då springer det en grävling över vägen!! Hiva, tycker de är så obehagliga... Sen gick Matilda och jag tillbaka till henne igen så jag kune fördriva tiden tills nattbussen gick hem. Vi drack te och halvsov framför teven :P.
Mycket trevlig kväll, att får göra något annat än bara sitta bladn dessa böcer :P

Igår: På dagen städade vi och packade lite till :P Tar fan aldrig slut! Sen på kvällen var vi uppe hos Mathias och firade han :).

Idag: Ha jag storstädat i badrummet uppe! Herre gud vilket göra alltså! Men fint blev det :).

Nu är det absolut inte många dagar kvar. På Onsdag flyttar vi in i lägenheten. Alltså bara 3 nätter kvar i mitt älskade rum! Känns lite konstigt sådär, men tror det blir bra tillslut.

Imorgon är det ingen skola, vilket är skönt. Så mamma och jag ska uträtta lite ärenden och så. Sen på tisdag börjar nästa kurs: Farmakologi, Mickrobiologi, Läkemedelsberäkning! Huva, tror det blir en tuff kurs. Men ska fasiken klara det!

Nu är det snart mat, ha en fortsatt bra söndag!


Åh, vill bara säga det, jag saknar verkligen minna vänner. Och då menar jag ALLA!! Men tiden räcker inte till för mig, det blir bättre jag lovar och då jäklar ;). Hoppas ni förstår!



Kommentarer
Ida

Gud vad fort det har gatt!! Ni flyttar pa onsdag redan! :O ;) Guud vad kul ;D Langtar tills jag far komma och halsa pa ;) Hade bra, jag saknar dig! :)

2009-03-29 @ 17:44:56
Milla

Vad trevligt du verkar har haft det! :) Ja kan vara skönt att avlasta huvet lite och göra lite annat också.



Hoppas det blir bra med den nya lägenheten.. som sagt går ju bussen hem fyra gånger i timmen och inte en gång varannan..;) Nä men skämt och sido tror jag det kommer bli bra, kanske lite ovant i början men så är det väl alltid :)



Klart, så är det ju för alla ibland.. man har inte tid helt enkelt..vilket är synd. Jag har också haft ganska körigt på sistone då jag hållt på pendlat.. men blir ju så. Så det är ingen fara gumman :) Man får hålla kontakten ändå även fast man inte se sså ofta :) <3

2009-03-29 @ 22:32:17
URL: http://milla.blogg.se/
Anonym

Fin blogg:)

2009-03-31 @ 19:54:28
URL: http://bellaros.blogg.se/
Anonym

Wiho, 10 dagar sedan är jag hemma i kylan en sväng :D

2009-03-31 @ 21:15:55
Ida

Hur gick flytten????? :O :D:D

2009-04-02 @ 02:24:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0