Åh, mina älskade vänner :) <3

Sitter och pratar med allihopa på skype nu, Lina, Milla, Ida och Tessan :). Och gud vad jag saknar alla! Helt sjukt! Får ännu mer längtan efter alla nu. Och tänker tillbaka till gymnasietiden, allt är precis som vanligt fast två av oss är i Sverige, en i Norge och två i USA. Ja, allt som vanligt såhär ser samtalet ut:

Lina och Tessan babblar på som vanligt ;). Ida lika virrig som vanligt "Varför står det Host på dig Tessan!?" hahaha!! ;). Och Milla och jag sitter och lyssnar :P.

   Bästa bilden på oss, tycker den är så jäkla härlig :) <3


Ja, herre gud vad jag saknar er flickor! Det går inte en enda dag utan att en tanke går till er. Hur otroligt härligt vi haft det tillsammans. Tack för att ni har gjort mina tre gymnasieår till tre av mina bästa år i mitt liv :). Längtar tills vi ses allihopa igen :D. Då jäklar hurrni ;)

Nu ska jag snart äta sen blir det en kväll framför teven :). Schöönt :)



Kommentarer
Milla

Hahaha eller hur!! Så när vi surrat 10 min kommer Ida "nämen är du här också Milla?" Hahaha åååh så himla go!! :D <3 Sjukt roiliga år vi haft tillsammans. Var så roligt att prata allihop! Snodde du bilden från mig? ;) höhö ;P

2009-03-15 @ 23:07:37
URL: http://milla.blogg.se/
Tess

ja hurrni flicks, var finns ni nar jag behover er en dag som denna? jag sakner er allahopa ovh vi har nu bara halften av tiden kvar. sen far vi antligen ses. p.s den dar bilden ar dods skoon! ;) <3

2009-03-18 @ 23:53:55
URL: http://tesslundgrenn.blogg.se/
Sofie

Tessan, vi finns alltid här ju :). Lite långt bort, men vi finns ;). Jaa, bara några månader kvar nu!!! :). Som jag längtar!! Ja, ashärlig bild :D <3

2009-03-20 @ 15:57:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0