Ledig igen ;)

Ja, nu när man har jobbat klar perioden så känner man hur bra det egentligen är att jobba skift ;). Ha som sagt jobbat tre nätter nu och är ledig till lördag kl 7! Är ensam hemma också så lugnt och skönt, livet är bra underbart ibland ;).

Ikväll ska jag och pappsen på bio :). Ska se Johan Falk, blir nog bra!

Imorgon ska jag in till stan och träffa Milla (Äntligen!) och två av hennes kompisar :). Sen blir det nog en sväng upp till mormor och morfar (få se om de bjuder på mat :P). Skulle egentligen dit idag men de åkte bort..

Jag känner mig ganska uppbokad under denna vecka: som sagt, bio med pappa, upp till mormor och morfar, fika med Milla, dans!?, fika med älsklingsflickorna, avskesfest för Johanna, måste städa lägenheten innan familjen kommer hem igen, försöka styra upp en träff med Alex oxh Sandra och sen börjar jag jobba på lördag igen. Ja, men det är roligt att det händer lite grejer :)


Kommentarer
Mellis ;)

Vilken ledighet du verkar ha ;) "Mina ääända två kååmpisaar... aaaaaaaaa...." Hahaha!! Får aldrig nog av tjocka rösten :D Kul att träffa dig idag gumman. Synd det blev en sån snabbis.. men.. bättre än ingenting kanske :( Vi får ta och ses den där dagen jag skulle till Timrå i aug.. Proppen<3

2009-07-28 @ 21:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0