Gatufesten 2009

Kan bara säga att det har varit grymt bra dagar :). Så sjukt roligt, och få umgås med älsklingsflickorna var underbart ;). Och den stora höjdpunkten var naturligtvis LEDIN!!!! :). Åh, så sjukt bra den karl är alltså. Och Ottilia, Louisa och jag diggade verkligen järnet!! ;D. 

Jag orkar inte skriva om allt, väntar tills jag får bilder från folket så får det sammanfatta det hela :P. Och sen är jag alldeles för trött. Tär på krafterna dethär. Utgång 4 dagar i rad, är man ju inte van vid ;). Ja, det är liksom bara det jag har hunnit med på min lediga tid, jobbet drar igång imorgon igen: Mån-Tis 07-19, Ons-Tors 19-07 så blir ledig i helgen. Hoppas jag kan hinna träffa Lina lite mer innan hon drar ner till Norgen igen. Saknar verkligen henne, så var grymt roligt att träffa henne igår :) <3

Nu ska jag sova, ladda inför jobbperioden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0