Första utgången med mina nyfunna vänner är avklarad ;)

Helt fantastikt rolg kväll ha vi haft :). Åkte till Sofia i Nacksta (Även kallat Gettot :P). Hur fån lägenhet som helst :) Verkligen, och det passade ju in med babyblåa vägger ;). Nästan precis när jag hade kommit så kom Madelene och Matilda också! Vi satte oss ner i soffan och började snacka direkt, åt popcorn och drack lite sådär ;). Alltså det är helt sjukt, vi pratar som om vi har känt varandra hela livet, men idag är det exakt en vecka sen vi såg varandra för första gången! Gud allså! Vi hittade verkligen varandra, vilket jag är väldigt glad över :). Så sjukt trevliga männinskor som jag har hittat! :).

Det är även så fascinerande över hur myckey som skiljer från Arvidsjaur och här.. de är liksom helt över lyckliga över att det går stadsbussar och att alla butiker finns här :P. Haha, var ju även bäst när jag gick runt på stan med Sofia en snabbis idag och vi gick runt på HM så säger plötsligt Sofia på sin fina norrländska:
- Åh, det finns ju skor här! Jag som bara har sett det i London :)

haha, ja hon är för söt hon :). Sedan när vi hade varit hos Sofia iaf och prata om allt mellan himmel och jord så gick (observera gick) ner mot stan och svängde in hos Matilda en snabbis på toapaus :P. Sen gick vi vidare mot kåren :P. Mycket stolt över oss att vi gick istället för att ta bussen eller betala taxi ;)

Väl på kåren dansade vi och sjöng lite.. va inte så mycket folk så vi gick bort mot Donken vid 1 kanske och nu ha jag precis kommit hem. Min käre bror kom och hämtade mig <3

Nu ska jag iallafall gå och sova.. Ett mer utförliggare inlägg om veckan som varit kommer under helgen någongång :P.

Imorgon blir det att sova ut lite iaf, sen kolla igenom lite vad vi gjort i veckan, kanske kolla på lägenhet och förhoppningsvis träffa Elin :)

God natt!!


Kommentarer
Ida

Ah vad roligt att du hittat bra vanner :D Askul ju :) du som var sa orolig over det :P haha! Askalas :) Lagtar tills jag kommer hem sa vi kan ses igen :) 3 veckor sen du akte harifran :O guud vad langesen :( hmm..

Hade bra <3

2009-01-24 @ 03:51:36
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Milla

"Alltså det är helt sjukt, vi pratar som om vi har känt varandra hela livet, men idag är det exakt en vecka sen vi såg varandra för första gången!"... alltså guuu vad det påminde om gymnasiet när vi träffades för första gången.. det klicka också direkt :) <3, det var kärlek, kärlek rakt igenom!! ;D Vad roligt att du fått nya vänner proppen, dom verkar hur gooo som helst!! :D

2009-01-24 @ 13:21:00
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0