En ny vecka

Ja, förkylningen och febern håller i sig.. Inte bra :/. Hostan ha blivit värre, vill inte hosta för att det gör så ont!! I natt ha jag svettats som en tok.. Helt typ blöt när jag vaknade! Jäkla feber. Hade feber imorse med, men tog en alvedon och åkte på skolan ändå (jag vet att när man ha feber så ska man vara hemma från skolan, men folk som känner mig vet att jag går ändå fast jag är sjuk :P). Hade bara bibliotekskunskap och sen slutade vi. Men jag stannade kvar.. Åt lunch med pappa och hans klasskompisar! Va ju trevligt ;). Sen skrev jag ut lite papper och efter det gick jag upp till Matilda för hon och Sofia skulle på stan, så jag hänkade på :). Vi gick runt och kollade på all rea som är.. Sofia köpte asfina jenas och en kofta :) Skitsnyggt! :). Och jag klagade på att jag aldrig hittar nått på rean.. sen kollade jag på en såndär reaställning på VeroModa och hittar en klänning för 75 kr!! Provade den och den satt bra. Tänkte blir ju perfekt till Banketten som vi ska ha om två helger :). Ibland kan man faktiskt fynda, ifall man ha tur ;). Ja, sen åkte mamma och jag och kollad epå en lägenhet.. Va väldigt fin, jamen vi får se vad som händer! Sen hem och åt mat.

Förut frös jag som en tok och satte på mig lite varmare kläder, och nu svettas jag som en tok!! Mycket irriterande!

Skönt att det inte är någon skola imorgon, men ska väl upp i hyffsad tid ändå och kolla igenom lite på föreläsningarna som vi hade förra veckan och så kanske jag räknar lite matte typ :P. kl 17 är det jobb på hockeyn igen. Vettefan hur jag ska orka med det.. Ifall jag mår såhär så kommer det bli kämpigt! Men vill helst inte missa så många matcher heller, har missat tillräckligt många.. Aja, är väl bara härda!

Nu ska jag gå och göra lite te så jag får lite varmt i min hasl så hostan kanske förvinner, ett tag iaf! Sen är det bara ta alvedon igen så man kan sova.

Ja, ganska tråkigt inlägg, klagar mest... men så är det ibland!!


GRATTIS världens bästaste Milla på 20 ÅRS DAGEN!!!!!!! :D :D <3



Kommentarer
Victoria

Krya på dig! :)

2009-01-26 @ 21:44:45
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/
Victoria

Krya på dig! :)

2009-01-26 @ 21:44:48
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/
Anonym

Krya pa dig :) hur gar de annars med allt? :) Nagra intressanta lagenheter? ;) <3

2009-01-27 @ 00:34:27
Milla

Åååh älskar fynd!! Usch för feber.. hoppas du blir bättre gumman <3 Jag gruvar mig också för hockeyn imorrn, känns bra i fingret men kommer ta typ tid att göra hamburgare, korv, osv. Men så kan det vara! Vi kanske syns något imorrn :) TACK ÄLSKADE VÄN <3<3<3

2009-01-27 @ 00:52:33
URL: http://milla.blogg.se/
Ida

Haha ja det var fran mig! ;) Allt ar bara bra, har hemlangtan men det ar nog ingen nyhet :P Kommer vara ledig i 2 och en halv vecka i mars sen kommer jag jobba en och en halv vecka sen har jag semester i 8 dagar da min familj kommer, sa allt hander nara inpa varnadra, hoppas tiden gar fort da.. for da har man ju nagonting att gora :P haha!!

Klart de finns nagon lagenhet till er :P lycka till med sokandet.. april ar inte sa nara :P ;O haha ;)

Saknar dig! <3

2009-01-27 @ 18:34:04
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0