Tjejen som njuter av sin SEMESTER!!!! :D

Det är jag det :). Såå jäkla skönt att ha lite ledigt nu fram till skolan börjar. Det tycker jag har förtjänat :P. Men kommer faktiskt sakna jobbet, mina jobbarkompisar, allt! Var faktiskt lite tragiskt att lämna det igårmorse. Har ju tillbringat några timmar där om man säger så, blir ju ett antal på tre somrar. Kommer sakna Tomas skämt och när han retas med mig, ställer pallen snett bara för att han vet att jag ställer den rakt, som ex. Kommer sakna rutinerna man gör varje gång man kommer dit, kollar så att detaljerna ser bra ut och så. Kommer sakna när vi sitter där allihopa och löser korsord! Ja, jag måste vara ärlig och säga att jag är tacksam över att jag fått chansen att jobba där i tre somrar och det är morbror Mathias förtjänst! Tack så mycket!! Men jag får väl komma och hälsa på om jag saknar de för mycket, eller rättare sagt, om de saknar mig för mycket ;). För de var lite orolig över hur de ska gå för de när jag inte är där :P haha

Nog pratat om det, nu är det semester i drygt 2 veckor och jag ska njuta av varje sekund verkligen :). Ska väl hinna med att träffa lite folk och sen kan det hända att det blir någon dans, vem vet ;).

Mamma och jag ha varit ner på marknan ikväll (har ju gångavstånd numera :P). Det årliga köpet: Strumpor!!. 14 par för 100 kr tycker jag var bra. Blev 9 st till mig själv, tre till mamma och varsitt par till mormor och morfar som de ska få i julklapp (bra man är ute i tid :P). Sen köpte jag äcen gardiner som ska sättas upp i rummet. Mycket fina så tror dte kommer bli kanon :).

Imorgon ska jag träffa Sandra. Äntligen säger jag!!! :D. Ha typ inte träffats på hela sommaren. Men i morogn så :).

Nu ska jag nog bara kolla om det finns nå bra på teven, slappa såå skönt :)



Om 16 dagar kommer Ida hem!! Fatta 16 dagar, sjukt fort det har gått! Och som jag längtar efter henne!! :D <3




Kommentarer
Milla

Skönt med ledighet!! Härligt att du trivdes så bra med jobbet :) MISS YOU!

2009-08-17 @ 20:14:35
Sofie

Ja, så sjukt underbart :). Ja, jag är så tacksam att jag fått haft ett sånt bra jobb med härliga jobbarkompisar :).



SAKNAR DIG med!! Måste ses snart igen :D <3

2009-08-18 @ 22:00:27
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
agge

nä,inte just nu iaf. kom på att jag ville ifrån sundsvall så jag tänkte söka här nere till våren istället. Så just nu läser jag på komvux här nere. Allt bra med dej? Taggad inför en ny termin nu då? vad var det du jobbade med i sommar? ha det bra! :)

2009-08-20 @ 14:23:15
URL: http://angiieee.blogg.se/
Agge

ja får hoppas på det! Jodå det är bara bra, börjar komma in i allt här nere nu, gått i skolan i en vecka nu. Okej,jag jobbade på lindgården även i år. Ja det tror jag absolut att den kommer att bli! :)

2009-08-22 @ 17:40:20
URL: http://angiieee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0