Plugg och åter plugg!!

Det är det jag har ägnat mina dagar åt! För ovanlighetens skull. Men jag vill inte ha samma känsla när jag gick ifrån mikrobiologin som det här. För är nästan säker att jag åker på omtenta på den. Och skulle verkligen bli tufft ifall jag kuggar farman och läkemedelsberäkningen imorgon också.. Fast allt kan ju hända. På läkemdelsberäkningstentan får man bara ha ett fel annars kuggar man! Jag vill bara att det här ska gå vägen. Måste ju ha gått in nått med tanke på hur mycket jag har suttit och traglat det här. Fast ha kommit fram till att spädningar inte är min grej, det går verkligen inte in i huvudet hur man ska räkna ut det. Fast idag börjar det klarna lite iaf så är ju bra :)

I helgen ha jag suttit ute typ hela tiden, pluggat dock, men ha fått lite färg på kroppen :). Hääärligt :). Har även lyckas bränna mig på ena benet, så har fullt med solexem på högra benet... Får ju skylla mig själv, att jag inte smorde in mig.!

Åh!!! Pratar med Ida på msn nu :D Det var verkligen inte igår.

Efter tentan imorgon ska jag fika med Ida-Marie :). Det var inte igår vi gjorde det heller. Men den lyckosten åker ju till Turkiet  på lördag och blir borta 2 veckor!

Nu ska jag ta och äta nått. Sen göra ett sista ryck med tentaplugget senare och hoppas på det bästa imorgon.

Hejs!


Kommentarer
Ida

Va var det for stalle? :O har glomt.. ;P Va Stina med?

2009-04-30 @ 14:21:40
Stina

Åh tack så mycket! :) ja du får hade så bra där hemma du med!! Ser att du pluggar och står i! Fortstätt kämpa och lycka till! :) Kramar!

2009-04-30 @ 20:27:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0