Låångfredag

Igår var jag ledig :). Pluggade lite grann och sen åkte mamma och jag och handlade lite mat inför helgen.  Åt mat och sen gjorde jag iordning mig. Gick och mötte upp min käre kusin Anne :). Vi har ju numera gångavstånd till varandra :P. Viade runt henne i lägenheten sen får vi in mot stan. Annes kompis hade en prova-på-kväll med ansiktsprodukter från Mary Kay! Mycket mysgt. Satt där och skrubbade händerna och sedan ansiktet med olika slags krämer. Väldigt bra produkter måste jag säga. Jag köpte ingenting, kände att jag inte har råd nu. Men när jag får lite mer pengar ska jag verkligen slå till :). Hon lottade ut en present som någon av oss skulle få, och vem fick den tror ni!!? JAG :D. Ett "handkit" som var värt typ 300 kronor. Har man tur så har man ;).

Sedan skjutsade jag hem Anne. Och jag följde med in en sväng (var det tänkt iaf). Men blev bjuden på te och nötter. Satt där och pratade och skrattade åt saker som bara vi kan skratta åt ;). Anne köpte förresten ansiktskittet, och det ver ett väldans bestyr över vilken ordning hon skulle använda de, men tillslut så ordnade det sig ;).
Åkte väl hem vid halv ett kanske och somnade ganska så direkt!

Idag har jag inte så stora planer. Kanske ta och plugga liite bara. Jag vet att det är påsk och allt. Men lite pluggning och sen kan jag bara slappa. Får så dåligt samvete annars.

Imorgon kanska pappa och jag ska åka till Erika, min andra kusin och lämna igen lite böcker. Sedan fyller även min mormor år så blir nog en sväng dit också.

Resten av påskhelgen tar jag som den kommer, men slappa blir det nog mycket av! Vilket är verklogen välbehövligt :)

GLAD PÅSK på er alla!!


Kommentarer
Milla

Nämeen vad roligt att du vann den! :) Saknar dig grymt<3

2009-04-18 @ 01:50:03
URL: http://milla.blogg.se/
Victoria

Svar: Jag har sökt sjuksköterska, igen :P

2009-04-19 @ 17:58:04
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0