Det tar på krafterna att flytta

Ja, tror helt enkelt jag inte är van vid "stadsluften". Tär verkligen på krafterna det här.. Tror jag aldrig ha varit så trött någongång! (eller ja, kanske när Ida och jag hade sovit typ bara i 2 timmar och skulle till NY :P). Men aldrig så här lång tid.. är trött jämt. Och det är inte bra, för jag har verkligen inte tid med det. Nu har vi startat en ny kurs och den verkar... ja.. minst sagt jobbig!! Och ämnen som kräver tid och energi för att förstå. (Det hör ni ju bara på namnen: Farmakologi, Mikrobiologi och Läkemedelsberäkning).  Och jag känner att jag inte har den energin. Ingen motivation till att plugga heller. Så nån som har något bra tips att hitta orken och motivationen igen!?

Haha, ja sen har mamma och jag tvättstuga idag. Mellan 17-21 har vi tvättstuga :P. Och snacka om amatörer, vi fattade inte ens hur man skulle boka för någon dag sen och sen nu när vi skulle komma in i tvättstugan så förstod vi inte hur vi gjorde :P haha, vi är inte van de här nymodigheterna ;).

Ja, nä om man kanske ska ta och räkna några tall till kanske.. sne måste vi ner och hämta tvätten igen :P.

Imorgon går jag 8-17 sen är det även påsklov för mig i några dagar också :). Känns välbehövligt!!


ååhh, kom på att jag måste göra matlåda också... Kuljul!!



Kommentarer
Lina

Vad sägs om en date på torsdag runt 5-6? Jag kanske kan få komma på en fika i nya lyan :) Jag hör i vilket fall av mig när jag landar i Sundsvall.

2009-04-07 @ 21:41:23
Sofie

Jaa, det skulle jag verkligen behöva :). Men vilken tid kommer du hem till Sundsvall då? För jag ska bort kl. 19 på torsdag! Tänkte ifall vi kunde ta en date lite tidigare ;). Eller någon annan dag? Ja, du får jättegärna komma på en fika skulle vara super trevligt :). Men du kan väl ringa mig när du är på Svenskmark det vill säga ;)

2009-04-08 @ 12:13:46
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Victoria

Svar: På södermalm ligger den. En liten 1a :)

2009-04-08 @ 19:52:37
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/
Milla

Haha.. håller med dig på pluggningen! Du är duktig som tar tag i skiten.. jag har lämnat mitt åt sidan helt.. motivationen finns inte! Hör man ju bara på ordet.. eeennggeeelllssskkaaa.. tråk! :P



Kul med tvättstuga, sånt har jag också börjat med då jag bor hos J, haha..kulkul ;D



MISS YOU!

2009-04-09 @ 11:30:40
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0