Bara ta nya tag och hoppas på det bästa

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men har verkligen inte så mycket tid över för det här. Har pluggat som en tok till Mikrotentan som jag haft idag... och hur gick det undrar ni!! Ja, det gick då inte bra iaf, kändes det som. Känns som det blir min första omtenta.. Åh!!!!! Kul, eller inte. Och även att vi har 2 tentor redan om en vecka igen..  Både Farma och Läkemedelsberäkning. Fy satan säger jag bara! Ja, så är väl bara glömma det andra och försöka börja om.

Ikväll ska jag iaf simma med Elin, det ser jag framemot :).

Inga större planer in för helgen förut att plugga och sedan umgås med Ottilia ;).

Kommer ett roligare inlägg någonannan gång.

Nu --> PLUGG!!!!!


Kommentarer
Milla

Får man ens ha så mycket att plugga jämt?! Ni hinn ju int ens göra klart en tenta så kommer nästa inom någon dag =/ Du gör det så bra som kämpar på och orkar vännen!!<3

2009-04-24 @ 17:19:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0