Utgång igår

Japp, blev en utgång med "The old friends" igår. Var först hos Johanna och sedan begav det sig in mot staden. Gick på toabesök på Svenssons och sen blev det BK, typ ända stället men kommer in på. Men vi hade en trevlig kväll tycker jag :). Måste göras om! Jag tog kvart över två bussen hem och gick hem från bussen i mörkret alldeles själv, men gick bra. Höll bara på att frysa ihjäl dock!

Idag åkte jag och min familj ner till min käre bror som numera är en Hudiksvallsbo. Lämnade lite saker och så och fikade och kollade även runt i lägenheten där han bor. Det såg bra ut :). Lite trista färger bara, hehe.

Ikväl blir det en lugn kväll. Teven blir nog mitt sällskap, men ska bli skönt :).

Har även inte fått nått jobb, och jag vill verkligen ha ett jobb nu, det går inte annars. Men jag kan ju inte göra så mycket mer än vad jag gjort. Hoppas jag får svar från nått snart :)

Nä, nu blir det att ta på sig myskläder och sätta sig vid teven :)

Ha en bra kväll!

/s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0