En ny vecka

Fredag: Jobbade på Södermalms skola i en förskoleklass! Kan ju bara säga att tillslut så gick det ganska bra ädå.. Barnen va ju söta iaf, vissa av de ;). På kvällen blev det bio med Elin, vi såg Patrick 1,5 as rolig film :D. Och med ett trevligt sällskap :). Det var även denna dag förkylningen bröt ut!!

Lördag: Mamma, jag Hasse och en kompis till han var på Höstrally, om jag ska förklara det enkelt är det som orienering fast man åker raggbil :). Svåra frågor men det var roligt :). Fortfarande förkyld

Söndag: Sov ganska länge och fortfarande förkyld. Kusin Josefin fyller år så vi går bort och grattar henne, 15 år! Gud vad tiden går fort alltså!! Men grattis till henne :). Äter mat hos mormor och morfar och sen är ju ute på promenad med Frasse, bara för att få röra på sig och komma ut i den friska luften.

Idag: Ja, vad sa jag göra idag.. Kolla runt på jobb, ladda ny musik på min I-pod (ha lessnat på ganska många låtar) och ja.. kanske blir en promenad med Frasse. Är trottsallt ganska fint väder, så det måste man ju ta tillvara på :). Och gå på en promenad med bra musik i lurarna och i dessumtom fint väder är så jäkla härligt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0