Detta har hänt i mitt ytterts intressanta liv:

  • Jag har målat färdigt hela mitt rum! Behöver alltså inte måla mer på ett tag!!
  • I helgen ha jag varit med min kusin och hennes föräldrar i deras sommarstuga :). Ha somsagt varit där varje sommar sen jag föddes, så vi tyckte det var dumt att bryta en sån fin tradition.. Inte för att dt är sommar nu, men ett besök där blev det iaf ;). Anne och jag har våra framtidsplaner färdiga, hehe :) Kommer bli asbra. Säger bara som namnet på vårt bakverk: Drömmen om Göteborg! och Café Framtiden kan inte bli bättre ;). Vi bastade även i deras fina bastu. Asmysigt, badade även i det 11 gradiga vattnet, TVÅ gånger, helt frivilligt. Och det slår aldrig fel, vi mååste även göra vår ramsa, för så har det alltid varit :) hihi. Pratade även en hel del om allt möjligt och vi kommer fram till det varje gång, vi är nog bra lika vi, kusinvitaminer som vi är ;)
  • När jag kom hem så handskurade jag mitt golv och det blev så fint :). Tänkte det är lika bra att göra allt ordentligt, tvättade även fönstret :). Mitt rum har aldrig varit så städat och fint som det är nu. Sen var dte dags att möblera rummet och efter många om och men så blev det bra :). Tivs verkligen! Men helt klart är det inte, ska sätta upp någon hylla och så och sen gardinerna :) och nån nya matta på golvet typ :).
  • Nu är hela hallen utanför mitt rum fyllt med saker, och alla de sakerna är MINA och som jag tydligen ha haft på mitt rum som jag nu inte vet vad jag ska göra utav. Fattar inte att jag kan ha så mycket grejer, och jag är ju en sån person som int kan slänga saker heller. Det kaan vara bra att ha, tänker jag varenda gång. Bilder på mitt "nya" rum kommer inom kort!

Har även laddat hem de avsnitt som jag missat på Gossip Girl Säsong 1, visste inte att det var 18 avsnitt. Så nu ha jag sett de och jag är helt förälskad i den där serien, är så spännande och bra. Nu väntar jag bara på de nya avsnitten på Säsong 2, men då lär jag få vänta länge, eller man vet aldrig!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, sen bära ut alla kartonger som är uppe i hallen så man kommer fram där, sen fixa lite me rpå rummet och kanske kanske även städa huset. Får se vad jag hinner med ;). Måste ju ta det lite lugnt, kan ju bli utbränd för för mycket jobb :) hahaha!!!

Have a nice day!! (woho, engelskan är på topp ;))



Kommentarer
Anonym

nya avsnitten finns också att ladda hem ;)

2008-09-17 @ 11:39:27
Sofie

Det har jag gjort också, och redan sett de med ;) hehe. Så desperat är jag! ;)

2008-09-17 @ 12:35:43
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0