Veckans andra dag

Klev inte heller upp idag när klockan ringde.. Fattar inte att jag kan vara så trött är jag typ inte gör så mycket. Iofs så jobbade jag igår, men va ju bara 4 timmar, fast ansträngande iaf ;). Jag har iaf varit på långpromenad idag med Frasse. Måste minst vara 8 km som vi gått! Ha varit så otroligt härligt väder så det var jätteskönt att vara ute på promenad. Min I-pod har hängt upp sig så jag fick gå utan att lyssna på musik.. blev lite less där i början men det var ganska skönt att gå utan musik med. Mina öron behöver nog vila från dunkande musik, medtanke på att jag jämt lyssnar på musik när jag är ute och går. Men om det finns någon teknisk person där ute som vet hur man kan få till min I-pod så är det bara att höra av sig :).

När vi kom tillbaka från promenaden så satt jag uppe hos mormor och morfar och läste skvallertidningar :). Alltid lika roligt!! Snart, eller ja om ett tag ska jag väl börja med maten och ikväll ska jag nog sy mina gardiner, äntligen!

Imorgon vet jag inte vad som händer, den som levar få se!


Kommentarer
Lina

Hoho, jag var också och gick i bjärme/kovland/strömåsskogarna idag! Vad roligt om vi stött på varandra..

Jag plockade enris med farmor och Lexie. Sen fikade vi vid nån liten lada mittemot ett hus där det var visning.. As kul! Där satt vi i gräset medan folk gick runt och kollade på huset bara en bit bort ;D

2008-10-14 @ 21:07:08
Sofie

Nej, jaså! Haha vad roligt :). Vilken tid var det ungefär då? För jag gick precis där du beskriver :). Haha, tänk om du och din farmor skulle suttit där och sen skulle jag komma förbi ;) haha Vad roligt!!

2008-10-14 @ 22:29:26
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0